Betöltés...

Budamotor Racing

Budamotor Racing
Termékeink
Összes
Fékek, kerekek
BMW olajteknő
Ceriani Replika villahíd
Ceriani replika teleszkóp
Kormányok
Hátsó rugóstagok
Felnik, küllők, egyebek
Yamaha program
Referenciák
Yamaha első fék
Az idő előrehaladásával, egyre több fiatal kapcsolódik be az oldtimer motorsportba - mindnyájunk nagy örömére.

Bemutatkozik a Budamotor Kft

Cégünk a BUDAMOTOR Kft 1991-ben alakult, magyar olasz közös vállalatként. Kezdetben főként olasz gyártmányú CTS bukósisakok, és használt motorkerékpárok importjával foglalkoztunk.
Majd egy- számunkra szerencsétlen - vámrendelet ezt a tevékenységet egy pillanat alatt tönkretette. Olasz partnerem is kilátástalannak látta a magyarországi üzletelést, és kiszállt a vállalkozásból. Azóta tiszta magyar vállalkozásként működünk. A cégnek voltak gépei, és magam is oldtimer versenymotorokat építettem, és restauráltam, így került sor dobfék elkészítésére is. Az évek során ez a tevékenység, a saját célú egy darabról, folyamatosan kisebb szériák gyártásáig fejlődött. Ez természetesen magával hozta a folyamatos fejlesztést, szerszámozást, kooperációs partnerek beszervezését, a minőségi követelmények szigorítását, és egy sor problémát. A típusok megválasztásánál igyekeztünk olyanokat keresni, melyek nincsenek a piacon. A mi termékeink régebbi gépeken készülnek, az öntőmintától kezdve, tehát rá illik a "kézimunka" kifejezés. Az utóbbi években nem csak alumíniumból, hanem elektronból is készülnek termékek. Minden új típust saját motoromon próbálok ki, vagy olyan versenyzőnek adom testelésre, aki közvetlenül a látókörömben van, és véleményére számítok. Így az Önére is, mert így mindnyájunk megelégedésére tudunk a továbbiakban dolgozni. 

Személy szerint én, Nyitray István fiatal koromban krosszoztam. Sporttársaim voltak a később világbajnoki szintre jutó Szabó II. László, Kurucz György, Drapál János, és sokan mások. A kilencvenes évek elején egyik úttörője voltam a hazai veterán mozgalom megszervezésének. Szervezője voltam a Visegrádi hegyi felfutó versenynek, mely 1991-96 között évente került megrendezésre.

Ma egyetlen hobbim az oldtimer versenyeken való részvétel. Elsősorban az Alpok-Aria versenysorozatban versenyzek, de ezen kívül bejártam Európa összes neves versenypályáját. Többféle motorral mentem, melyekben egy volt közös: egyhengeres, négyütemű. Az utóbbi 3 évben 500-as ABSAF motorral megyek.